onsdag 10 december 2008

MARJAS JULKALENDER. TIONDE DECEMBER

Nu får jag känna av de bakre partierna av traderandet. Fick ingen biljett i morse så jag är strandsatt i stockholm ett tag. Ska buda till det om ett par timmar igen, och i såfall åka hem ikväll. Annars blir det cirkus cirkör med mor och far ikväll. Jag hatar cirkus cirkör. Jag älskar internet.

Mina värdar under visiten, familjen Gadd, är mycket snälla som lånar ut sitt internet! Jag älskar ju internet. Och de VET det.





















3 kommentarer:

Yvette Gustafsson sa...

Haha, är det där nån reklam för Internet skapad för tio år sedan, eh? Färgerna och grafiken säger 1998 :D Det dära Internet...

Kom hem! Vi har en rondellhund att föda fram! Den ska få en speciell plats i min nya lya, def.

Blog sa...

Nej, hoppas du kommer hem snart. Får inte vara fast i sthlm för länge, kanske blir dryg och det är inte kul. Nej. Det är inte kul. Eller jo, om du förbehåller den glimt du har i ögat men det förutsätter jag att drygheten smälter bort. Kom hem!

Anonym sa...

taaack!! :)) roligt att du gillar´t!
huggs.